با حمایت معاونت علمی؛ کارزار استارتاپ‌های ایرانی آغاز شد

با حمایت معاونت علمی؛ کارزار استارتاپ‌های ایرانی آغاز شد

با حمایت معاونت علمی؛ کارزار استارتاپ‌های ایرانی آغاز شد

کارزار استارتاپ‌های ایرانی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران در حال برگزاری است.

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین و به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای نخستین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در یک رویداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «کارزار»، استارتاپ‌های ایرانی باهم به رقابت می‌پردازند. این رویداد با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در حال برگزاری است.

نخستین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارتاپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری (Seed stage) و مرحله اولیه (Early stage) برگزار می‌شود.

این رویداد به‌عنوان شاخه‌ای جدید در جشنواره وب و موبایل ایران آغاز به کار کرده است و با حمایت افراد و سازمان‌های موثر در زیست‌بوم کارآفرینی ایران، اقدامی با هدف کشف کارآفرینان بااستعداد استارتاپ‌های ایرانی و کمک به آن‌ها است.

سازوکار این رویداد به این صورت است که استارتاپ‌ها می‌توانند بنا به شرایطشان در یکی از ۲ رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارت‌آپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند.

برندگان نهایی حوزه‌های مختلف به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارتاپ‌ برتر در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.

برنده نهایی رده مرحله اولیه (Early Stage) مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری (Seed Stage) مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همچنین همه استارتاپ‌های برگزیده، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.

شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی (MVP) و حداکثر جذب سرمایه ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین استارتاپ‌ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.

ثبت‌نام این رویداد از اول آبان‌ماه ۹۶، همزمان با شروع جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شده و حدود ۲ ماه ادامه خواهد داشت. فینال کارزار در روز آخر جشنواره وب، در سالن اصلی و در حضور داوران سرشناس و افراد حاضر در سالن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت Karzar.com مراجعه کنند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد