دومین کنفرانس علمی توسعه زیست بوم نوآوری کشور در شهر رشت برگزار شد

دومین کنفرانس علمی توسعه زیست بوم نوآوری کشور در شهر رشت برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین دومیـن کنـفرانس ملی انجمن علمی پـارک‌های فنـاوری و سازمان‌های نـوآوری ایـران با عنـوان توسعه زیست بـوم نـوآوری، اجزا و فرآینـدهابا حضور علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ، کریمیان اقبال عضو هیات علمی دانشگاه ، محمد حسن مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، سهیل وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین و جمعی از فعالان حوزه فناوری و نوآوری ،در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

در این کنفرانس دو روزه فعالان حوزه فناوری و نوآوری آخرین دستاوردهای خود را به ویژه در حوزه علمی و ارتباط بین اجزا و فرایندها را به صورت مقالات علمی مطرح ارائه نمودند .

دراین کنفرانس ۴۰ مقاله پذیرش شده و همه افرادی که در حوزه فناوری و نوآوری به صورت تجربی و یا علمی فعالیت داشتند در قالب ارائه مقاله و یا به صورت حضوری در این کنفرانس حاضر بودند.

 لازم به ذکر است مهندس وثوقی در پنل B این کنفرانس مقاله ای با عنوان نقش عوامل کلان اقتصادی بر توسعه کارآفرینی را ارائه نمود.

گفتنی است که در حاشیه این کنفرانس نمایشگاه دستاوردهای شرکت های فناوری در حوزه صنایع خلاق گیلان برای بازدید حاضران گشایش یافته بود که علاقه مندان در دو روز برگزاری کنفرانس، از این نمایشگاه دیدن نمودند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد