نشست هم افزایی مراکز آموزش عالی شهرستان به میزبانی فنی و حرفه ای قاین برگزار شد

نشست هم افزایی مراکز آموزش عالی شهرستان به میزبانی فنی و حرفه ای قاین برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه ای شهرستان ،روز گذشته جلسه بررسی طرح های مختلف در حوزه مهارت آموزی دانشجویی با حضور روسای دانشگاههای فنی شهرستان در مرکز برادران برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور دکتر شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات و دکتر طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس حسینی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امام خمینی و مهندس وثوقی رئیس پارک علم و فن آوری شهرستان برگزار گردید مباحث مختلفی از قبیل طرح نخلستان که طرح همکاری مشترک دانشگاهها ، مراکز رشد و مراکز فنی و حرفه ای در حوزه اموزش مهارت های مبتنی بر رشته های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت . همچنین در این جلسه مباحثی در خصوص اجرای طرح کهاد ، فعال نمودن مراکز مشاوره شغلی و مهارت آموزی دانشگاهها بعد از بیماری کرونا ، نحوه شرکت دانش جویان در مسابقات ملی مهارت ، نحوه همکاری پارک و دانشگاهها برای اجرای یک استارت تاپ در مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

یکی از جوامع هدف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دانشجویان می باشند که سالیانه حجم زیادی از تعهدات آموزشی مراکز به آنها اختصاص پیدا میکند . مهارت در کنار تولید علم در دانشگاه جزو شروط مهم کسب شغل بعد از فارغ التحصیلی انها می باشد لذا همکاری دانشگاهها با مراکز فنی و حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد و باید در راس امور آموزشی دانشگاهها قرار گیرد . مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران قاین و مراکز تابعه سالانه ۴۰۰۰۰ نفرساعت اموزشی در دانشگاههای مختلف با همکاری این دانشگاهها برگزار می کند .

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد