نشست مدیر آب منطقه ای شهرستان قاینات با فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

نشست مدیر آب منطقه ای شهرستان قاینات با فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین صبح دوشنبه 19 اردیبهشت ماه 1401 در نشستی با حضور جناب آقای نیک نام ، مدیر آب منطقه ای شهرستان و فناوران مرتبط با این حوزه ،مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب بیان شد.

در ابتدای نشست مهندس وثوقی ضمن خوش آمدگویی به مدیریت آب منطقه ای شهرستان و به فال نیک گرفتن این حضور آمادگی مرکز جهت ورود به حل مشکلات این حوزه را اعلام نمود و پتانسیل و توان واحدهای فناور مستقر در این مجموعه علم و فناوری را بالا عنوان نمود و افزود شرکتهای مستقر در مرکز رشد واحد های فناور قاین توانایی ورود به حل مشکلاتا حوزه آب و فاضلاب را دارند و این ورود نیازمند توجه و حمایت دستگاه های اجرایی می باشد و اینکه به این واحد ها اطمینان شود و تا حصول نتیجه از حمایت ها برخوردار گردند. وی همچنین به چند نمونه از فعالیت های واحد های مرکز قاین و حضور در حوزه آب اشاره نمود که با موفقیت مشکلات موجود را مرتفع و نتیجه مطلوبی را کسب کرده اند.

در ادامه این نشست دکتر نیک نام مدیر آب منطقه ای شهرستان قاینات به نیاز های این حوزه پرداخت و راه کارهایی نیز جهت رفع این نیاز ها ارائه نمود و تاکید کرد این حوزه نیازمند ورود جدی و با اراده شرکت های فناور و دانش بنیان می باشد و خاطر نشان کرد که با تمام توان از این واحد ها حمایت خواهد نمود تا با استفاده از توان علمی نخبگان مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم.

در انتهای نشست از واحد های فناور مرتبط با حوزه آب بازدید بعمل آمد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد