دادستان و فرماندار شهرستان از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کردند

دادستان و فرماندار شهرستان از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کردند

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین صبح چهارشنبه 1400/10/06 دکتر اکبرزاده  دادستان و مهندس کریمی فرماندار و دکتر وکیل زاده رئیس دادگستری    و مهندس نوروزی معاون فرماندار شهرستان قاینات از مجموعه مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کردند.

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین دکتر اکبرزاده ،دادستان قاینات ،مهندس کریمی فرماندار قاینات و دکتر وکیل زاده رئیس دادگستری قاینات ،از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید و با فعالان استارت آپ ها، مراکز رشد و شرکت های فناور و دانش بنیان گفتگو و از نزدیک در جریان دغدغه ها و مطالبات آنها قرار گرفت.

مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد قاین در ابتدای این نشست با معرفی اهداف مراکز رشد و پارک های  علم و فناوری بیان داشت: در حال حاضر شرکت‌هایی فعال در آی تی ،برق الکترونیک،پرورش زالو ،پرینتر سه بعدی ،گیاهان دارویی وداروئی،کود زیستی  و...در مرکز حضور دارند که برخی شرکت ها خصوصا در حوزه آی تی و الکترونیک می توانند در حوزه کاهش وقوع جرم و پیشگری از آن با مجموعه دستگاه قضایی همکاری کنند.

دکتر اکبرزاده دادستان قاینات نیز اظهار داشت:در پارک ها و مراکز رشد فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دانش بنیان شامل پژوهشی، فرهنگی، تولیدی و خدماتی در حال انجام است که با پیشرفت دانش و تکنولوژی شاهد هستیم که پارک‌های علم و فناوری، استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تبدیل ‌شدن به ادبیات نهادینه‌ شده در کشور هستند و سهم موثر و تاثیرگذاری را بر عهده‌ دارند.

مهندس کریمی فرماندار شهرستان قاینات نیز در این نشست گفت: با تکیه بر ظرفیت شرکت های دانش بنیان هر منطقه می توان کارهای مهمی در جهت اجرای پروژه های اثر گذار در استان وکشوربرداشت.

در حاشیه این نشست از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحد های فناور قاین بازدید بعمل آمد و بازدید کنندگان از نزدیک درجریان دغدغه های فعالان علم و فناوری شهرستان قرارگرفتند.

در پایان مقام ارشد قضایی و فرماندار شهرستان به بررسی مشکلات ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور قاین پرداخت و بر حمایت از این مرکز تاکید نمودند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد