پرسنل مرکز رشد واحدهای فناور گناباد با هدف تعامل و بهره مندی تجربیات مراکز ،از مرکز قاین بازدید کردند.

پرسنل مرکز رشد واحدهای فناور گناباد با هدف تعامل و بهره مندی تجربیات مراکز ،از مرکز قاین بازدید کردند.

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین صبح شنبه مورخ 1400/06/13 پرسنل مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان گناباد ضمن بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور قاین در نشستی اهداف این بازدید را مورد بررسی ،بحث و تبادل قرار دادند. این نشست با حضور مهندس تقوی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور گناباد ،مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،مهندس برومند کارشناس امور رشد و فناوری قاین ،سرکار خانم مهندس جوادی کارشناس امور رشد و فناوری گناباد برگزار شد.

 

مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ضمن خوش آمد گویی ،گزارشی از مهمترین فعالیت های این مجموعه در سال های گذشته  ارائه داد.وی در ادامه ،همکاری با مرکز رشد واحد های فناور گناباد را از برنامه های این مرکز عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد خروجی این تعامل و همکاری ، باعث رشد ، هم افزایی  ،خلق ثروت و خلق ارزش در آینده گردد.

در این نشست که با هدف تعامل و بهره مندی از تجربیات طرفین صورت گرفت محور صحبت ها کمک به رشد فناوران دو مجموعه و استفاده از تجربیات کسب شده طرفین در چند سال گذشته عنوان گردید.

مهندس تقوی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور گناباد ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در خصوص بازدید از مرکز قاین تعامل و همکاری را هدف این بازدید عنوان کرد و افزود انتقال تجربیات فناوران و پرسنل مراکز باعث رشد و شتاب بیشتر در اهداف کلان و رسالت نهایی هردو مجموعه خواهد بود.

ایشان کارهای صورت گرفته در مرکز رشد واحدهای فناور قاین را قابل ستایش خواند و گفت این حجم کار صورت گرفته و نتایج حاصله از این فعالیت ها نشان از عزم و اراده جدی مرکز قاین است .

گزارش تصوری بازدید از واحدهای فناور قاین و آشنایی با زمینه فعالیت فناوران

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد