پیام نوروزی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین

پیام نوروزی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین

همراهان گرامی

مدیران هسته/ شرکت های فناور مجموعه مرکز رشد واحدهای فناور قاین

خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیدار بهاری دیگر، با هزاران نقش و نگارش را به ما ارزانی داشته کهنشانِ بی‌نشانِ جمال اوست.

امید است، هم‌آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه‌  پرخیر و برکت «شعبان»، نویدی معنوی برای همگان باشد و با کسب فیض از سیره‌ی اهل بیت (ع)، شاهد تحول احوال و تقلّب دل‌ها به احسن الحال باشیم.

ملت عزیز ایران در سالی که گذشت، آزمون‌های مختلفی از جمله مقابله با بیماری همه گیر و منحوس کرونا را پشت سرگذاشت که بحمدالله با جهاد بی‌وقفه‌ی کادر بهداشت و درمان، هوشیاری، خردمندی و همدلی مردم عزیز ایران، همه‌ی آن دشواری‌ها و تهدیدها به فرصت‌هایی کم‌نظیر و خاطراتی شیرین بدل شد. و در این میان، نقش مراکز رشد فناوری و شرکت های دانش بنیان به‌عنوان مغز متفکّر و چشم بینای جامعه، حیاتی و موثر بود.

خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت به فعالان حوزه علم و فناوری، کارآفرینان و جوانان عزیزمان برداریم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی همکاران گرامی، مدیران و کارکنان محترم واحدهای فناور و ملت پاک و شریف ایران اسلامی صمیمانه شادباش عرض نموده و امیدوارم با حمایت از نوآوری و توسعه فناوری بتوانیم برای شکوفایی این مرز و بوم، کوشا و پویا باشیم.

از درگاه خداوند متعال سالی توأم با سلامتی، شادکامی و موفقیت برای همگان آرزومندم.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد