حضور اعضای شورای شهر به همراه معاونت شهرداری قاین درمرکز رشد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

حضور اعضای شورای شهر به همراه معاونت شهرداری قاین درمرکز رشد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین صبح پنجشنبه مورخ 1399/10/04 اعضای محترم شورای شهر قاین متشکل از آقایان قرائی، فلکی، برنا، شهرستانی، طالبی به همراه مهندس نوروزی معاونت محترم شهرداری قاین با حضور خود در مرکز رشد واحدهای فناور قاین هفته پژوهش و فناوری را تبریک گفتند.

در این نشست مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحد های فناور قاین ضمن عرض خیر مقدم خدمت اعضای محترم شورا و معاونت محترم شهرداری قاین به گزارشی از اقدامات مرکز رشد در چند سال اخیر پرداخت و از اهمیت و جایگاه مرکز رشد و کسب و کارهای دانش بنیان صحبت کرد.

در این بازدید، بر استفاده از ظرفیت های شهرداری قاین جهت تقویت واحدهای نوآور و فناور این شهرستان تاکید گردید که از مهمترین موارد آن می توان به تمایل سرمایه گذاری در پروژه های مستقر در مرکز و همچنین امکان استفاده از فضای تبلیغی متعلق به شهرداری جهت معرفی واحدها اشاره کرد.

مقرر گردید ضمن ارتباط نزدیکتر شورا و مرکز رشد در طی مباحث و رویدادهای مشترک متناسب با فعالیت در راستای پیشرفت شهر قاین واحدهای نوآور و فناور نقش آفرینی کنند.

همچنین اعضای محترم شورا و معاونت شهرداری قاین در این نشست بر  همکاری و تعامل شورا و شهرداری با مرکز رشد واحد های فناور تاکید نمودند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد