حضور ریاست محترم اداره ورزش و جوانان به همراه اعضای هیئت هندبال شهرستان قاینات جهت تبریک هفته پژوهش و فناوری

حضور ریاست محترم اداره ورزش و جوانان به همراه اعضای هیئت هندبال شهرستان قاینات جهت تبریک هفته پژوهش و فناوری

به گزارش مرکز رشد واحد های فناور قاین آقایان سید علی ترحمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان قاینات و علی تقی زاده روابط عمومی اداره ورزش، به همراه آقایان جواد صادقی رئیس هیئت هندبال ، محمد خاکسارنژاد و علی هشیار مقدم،از اعضای هیئت هندبال شهرستان قاینات با حضور در مرکز رشد واحد های فناور قاین هفته پژوهش و فناوری را تبریک گفته و از نزدیک در جریان فعالیت های مرکز قرار گرفتند.

در این نشست صمیمی ترحمی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری از تلاش های مرکز در حوزه ایجاد و حمایت شرکت های دانش بنیان و فناور تقدیر و تشکر نمود و فعالیت های این حوزه را در ایجاد کسب و کار جوانان خلاق و دارای اندیشه قابل ستایش دانست.

وثوقی مدیر مرکز رشد واحد های فناور قاین نیز ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه ارتباط  اداره ورزش و جوانان با مرکز رشد را خوب ارزیابی کرد و افزود باید جوانان ورزشی و خلاق را با حمایت و هدایت به سمت ایجاد کسب و کارهای نو و فناورانه سوق داد تا با ایجاد کسب و کار اصولی به درامد پاردار دست یافت.

در حاشیه این نشست نیز مباحثی مربوط به ایجاد کسب و کار های زود بازده مطرح گردید و قرار بر پیگیری و ایجاد یک کسب و کار خیرخواهانه با هدف ایجاد درآمد برای خانواده های خاص شد.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد