دستگاه تولید دستکش های پلاستکی در مرکز رشد واحدهای فناور قاین ساخته شد

دستگاه تولید دستکش های پلاستکی در مرکز رشد واحدهای فناور قاین ساخته شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین دستگاه تولید دستکش های پلاستیکی در مرکز رشد واحدهای فناور قاین توسط واحد فناور کنترل صنعت سورنا تولید و در بازار ارائه گردید.

سید محمد حسن انوری مدیرعامل شرکت فناور کنترل صنعت سورنا بیان کرد ،این دستگاه بنا به نیاز روز جامعه و شیوع بیماری کرونا به جهت کم کردن دغدغه های مردم طراحی و ساخته شده و با کمترین قیمت ممکن در اختیار افراد و نهاد های مختلف قرار خواهد گرفت تا قدم کوچکی در این راه مبارزه با این بیماری برداشته شود.

انوری افزود این دست اقدامات می تواند استرس ناشی از جو موجود در جامعه را در بین مردم کاهش دهد ،وی هدف از طراحی و ساخت این دستگاه را کمک به ایجاد کارگاه های کوچک ساخت دستکش و همچنین تولید دستکش بیان نمود و گفت این دستگاه می تواند روزانه درهر 20ثانیه 4دستکش که میتوان در میانگین هشت ساعت کار 3500 دستکش تولید کند.

لازم به ذکر است این واحد فناور فعالیت های خود را در زمینه طراحی های صنعتی ،الکترونیک،مکانیک ،با طرح خشک کن زرشک به صورت پفکی با عنوان هسته فناور نیم ولت الکترونیک در مهر 1398 در مرکز رشد واحدهای فناور قاین آغاز نمود و هم اکنون جزو واحد های فناور فعال در این مرکز می باشد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد