بیست و چهارمین همفکر قاین برگزار شد

بیست و چهارمین همفکر قاین برگزار شد

بیست و چهارمین همفکر قاین با موضوع مفاهیم کسب و کار با حضور مهندس احمد خیامی از فعالان حوزه استارت آپ استان یزد و استارت آپ چیمیل نمایندگی قاین با مدیریت آقای ضعیفی ساعت 18:30 شنبه دوازدهم بهمن ماه 1398 در محل سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناور قاین با حضور حدود 35 نفر از علاقمندان به این حوزه برگزار گردید.

جلسه با خیر مقدم مسئولین مرکز رشد واحدهای فناور قاین به شرکت کنندگان و معرفی مهندس خیام احمدی کار خود را آغاز نمود و در ادامه مهندس احمدی به توضیحات تمکیلی در خصوص فعالیت های حوزه کسب و کارش پرداخت و با تعاریف گوناگونی از استارت آپ  مطالب خود در حوزه کسب و کار را آغاز نمود.

احمدی در ادامه توضیحات خود به خدماتی که تکنولوژی در حوزه کسب و کار به استارت آپ ها می دهد پرداخت و کسب و کار های سنتی را با کسب و کارهای مدرن مقایسه نمود. و استارت آپ را اینگونه تعریف کرد

استارت آپ (به انگلیسی: Startup یا Start-up) را به فارسی به شرکت نوپا ترجمه کرده‌اند.وی افزود ،اگر چه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتماً فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل اینکه بسیاری از استارت آپ ها در سالهای اخیر، حول این زمینه‌ها شکل گرفته‌اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می‌شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری‌های نوین فعال باشد.پس هر نوع فعالیت نوپا را استارت آپ در نظر می‌گیریم.

در ادامه همفکر خیام احمدی به بیان تعاریف متعددی از استارت آپ با ذکر منبع پرداخت :

در بیست و چهارمین همفکر قاین که اساس آن آشنایی با استارت آپ و چگونگی ایجا یک کسب و کار بود ،حاضرین در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود حول مباحث می پرداختند و بر روی مسائل مطرح شده توسط مهندس احمدی به بحث و تبادل نظر می پرداختند . این رویداد در ساعت 10:30با اهداء کتاب به برخی از حاضرین در جلسه به کار خود پایان داد .

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد