حضور فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین در بیستمین نمایشگاه فن بازار تهران

حضور فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین در بیستمین نمایشگاه فن بازار تهران

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین ، امسال پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با حضور 6 شرکت و عرضه محصولات جدید فناوری و 4 استارت آپ حوزه آی تی که از فناوران مجموعه استان بودند در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری ،فن بازار کشور که از 26 تا 29 آذر ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد شرکت داشت.

همچنین امسال از طرف پارک استان برای شرکت در نمایشگاه محصولات جدید فناورانه در حوزه های مختلف من جمله آرایشی بهداشتی ،گیاه دارویی ،مکانیک و الکترونیک،برق،شوینده بهداشتی،سامانه های تحت وب و حوزه فناوری اطلاعات، ارایه شده بود که پس از ارزیابی های داخلی پارک مجوز شرکت در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش توسط کارشناسان انتخاب گردید. از خصوصیات بارز محصولات ارایه شده این واحد علاوه بر امکانات، تکنولوژی و فناوری های بالاتر میتوان به قیمت تمام شده این محصولات نسبت به نمونه های مشابه خارجی آنها اشاره کرد.

لازم به ذکر است دو شرکت تیزپاک خراسان با محصول قرص فلاش تانک و شرکت یزدان پترگان آریا با محصولات آرایشی بهداشتی بر پایه گیاهان داروئی، از مجموعه شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور قاین در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری تهران شرکت نمودند.

در حاشیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری پرسنل مجموعه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در چهارمین دورهمی یلدای کارآفرینی تهران شرکت نمودند که گزارش کامل این دورهمی در لینک زیر موجود است.

چهارمین یلدای کارآفرینی تهران

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد