حضور کشمون در نمایشگاه اگریتکنیکا هانوفر آلمان

حضور کشمون در نمایشگاه اگریتکنیکا هانوفر آلمان

کشمون از استارتاپ های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور قاین از تاریخ 19 لغایت 25 آبان ماه  در نمایشگاه اگریتکنیکا هانوفر آلمان شرکت کرد. برای کشمون در این سفر و مدت حضور در این نمایشگاه دستاوردھای مھم و قابل توجھی داشت.


1) امکان شناخت ساختارھای مختلف بازار برای فروش زعفران: انواع فروشگاه ھای زنجیره ای، فروشگاه ھای زنجیره ای ارگانیک، فروشگاه ھای محلی، فروشگاه ھای ادویه (شبه عطاری)، فروشگاه ھای قومی (ایرانی، ترکی، چینی و…) ھمچنین انواع بسته بندی ھای زعفران و قیمت زعفران در این فروشگاه ھا مورد تحقیق قرار گرفت.

2) در یک ارائه تخصصی در نمایشگاه اگریتکنیکا، زنجیره تامین زعفران ایران تشریح شد. ھمچنین به صورت از نظر فنی و صنعتی، تحولی که استارتاپ کشمون در این زنجیره تامین ایجاد کرده است مورد بررسی قرار گرفت.
کشمون استارتاپی در حوزه فروش محصولات کشاورزی(زعفران، عسل) بدون واسطه به مشتری نهایی می باشد که در راین راستا کشاورز سود بیشتری را برده و مشتری نیز از محصول با کیفیت عالی و آنالیز آزمایشگاهی بهره می برد. 

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه هانوفر و استارتاپ کشمون

http://www.iribnews.ir/fa/news/2573953/%D8%B4%D8%AC%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%B2%D8%B9%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد