بیست و دومین همفکر قاین برگزار  شد

بیست و دومین همفکر قاین برگزار شد

بیست و دومین همفکر قاین ساعت18 الی 20چهارشنبه مورخ 98/8/22 در سالن جلسات مرکز رشد با موضوع فروش زرشک و زعفران از طریق بازاریابی شبکه ای محور منطقه محور با حضور علاقمندان در این حوزه برگزار گردید.

اکبر تقی زاده فعال در بخش بازاریابی و کشاورزی گلخانه ای در این همفکر به بیان موضوعاتی از قبیل چگونگی فروش این محصولات استراتژیک از طریق بازار یابی شبکه ای پرداخت و عنوان کرد ،بازاریابی شبکه‌ای یا همان Network Marketing یا بازاریابی چندسطحی Multi-level Marketing که به اختصار MLM می نامند، نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات و کالاهای خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها به صورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند.

در ادامه این همفکر در خصوص نحوه خرید از مشتری یا همان کشاورز چند راه پیشنهاد گردید و همچنین در خصوص مباحث فروش و نحوا ارائه آن به مشتری نیز مطالبی بیان شد و حاضرین جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد