کارگاه جامع خلق و نوآوری در مدل کسب و کار ،برگزار شد

کارگاه جامع خلق و نوآوری در مدل کسب و کار ،برگزار شد

کارگاه جامع خلق و نوآوری در مدل کسب و کار سه شنبه 21 آبان ماه 1398 با حضور حدود  بیست نفر از علاقمندان به کسب و کار در سالن جلسات مرکز رشد واحد های فناور قاین برگزار گردید .

 محمدحسین محسنی، هم بنیان گذار و مدیرعامل پازلی در این جلسه به توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه مدل های کسب و کار پرداخت و افزود با توجه به رقابتی تر شدن عرصه کسب و کار در حوزه های مختلف بنا به نظر محققان در این حوزه تنها راه دستیابی به جایگای رقابتی مناسب در یک شرکت استفاده از یک الگوی مناسب کسب و کار محقق می شود.

وی افزود یک مدل کسب و کار موفق نشان دهنده ک راه بهتر نسبت به گزینه های موجود می باشد که می تواند ارزش بیشتری را به یک گروه مجزا از مشتریان پیشنهاد کرده و منافع بیشتری را به شرکت بازگرداند.

محسنی در ادامه کارگاه خلق و نوآوری در مدل کسب و کار به شرح بخش بخش بوم پرداخت و بعد از توضیحات مربوط به هر قسمت ،حاضرین در کارگاه اطلاعات مورد نظر طرح خود در آن بخش را بر روی بوم وارد نمودند.

وی در انتهای این کارگاه افزود: عدم تشخیص یک مدل کسب و کار مناسب در زمان آغاز یک کسب و کار ،موجب ناکامی سازمان ها و استارت آپ ها در دستیابی به اهدافشان می شود و این نکته را نیز حائز اهمیت دانست که تنها داشتن یک مدل کسب و کار مطلوب در زمان شروع کسب و کار مهم نیست ،بلکه آنچه مهمتر است ،در اختیار داشتن و حفظ یک مدل کسب و کار بهینه در طول حیات موسسه است .

این کارگاه در ساعت 20:00 به کار خود پایان داد

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد