نشست مسئولین پژوهشسرای دانش آموزی و مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

نشست مسئولین پژوهشسرای دانش آموزی و مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

با شروع بهار تعلیم وتربیت مسئولین پژوهشسرای دانش آموزی قاین از مرکز رشد واحد های فناور قاین بازدید کردند. این بازدید و نشست همکاری روز پنجشنبه مورخ 98/7/4 ساعت 10:15 در محل سالن جلسات مرکز برگزار گردید.

مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ضمن گرامی داشت آغاز بهار تعلیم و تربیت خدمت اساتید و مسئولین پژوهشسرای دانش آموزی قاین انتخاب آقای رسولی را بعنوان مدیر پژوهشسرای قاین تبریک و از زحمات ارزنده آقای بلالی در طول خدمت در این سمت تقدیر و تشکر نمود و اشاراتی به همکاری های این مرکز و مدیریت سابق پژوهشسرا نموده و ابراز امیدواری کرد که با ارتباط بیشتر این دو مجموعه شاهد رشد و پیشرفت دانش آموزان در حوزه کسب و کار و خلاقیت باشیم.سپس گزارشی در خصوص روند فعالیت های مرکز ارائه نمود.

در ادامه این نشست رسولی مدیر جدید پژوهشسرای دانش آموزی قاین نیز ضمن تشکر از از زحمات حامد بلالی مدیر سابق آمادگی خود جهت برگزاری رویداد های مشترک با مجموعه مرکز و ادامه فعالیت های قدیم را اعلام نموده و ضمن معرفی افراد حاضر در جلس،گزارشی در خصوص اهم وظایف پژوهشسرا ارائه نمود و حاضرین در جلسه در خصوص نحوه همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های دوطرف به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر گردید جلسه بعدی این نشست در محل پژوهشسرای دانش آموزی قاین برگزار گردد.

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد