فناوران مرکز رشد واحد های فناور قاین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللیال کامپ حضور یافتند

فناوران مرکز رشد واحد های فناور قاین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللیال کامپ حضور یافتند

فناوران مرکز رشد واحد های فناور قاین در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ(الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک)در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 27 الی 30تیرماه برگزار گردید حضور یافتند.
 
 
 
در این نمایشگاه 8 نفر نماینده استارت آپ های قاین به عنوان شرکت کننده از چهار واحد فناور: شرکت نیک کاوا افرا(استارت آپ کشمون) ،هسته فناور قاین شاپ ،موسسه حقوقی عدل آبتین خراسان ،شرکت فناور مهندسی سیستم فرا نشر نور فروزان و همچنین دو فناور از شرکت آذرمهر پردازش قهستان به عنوان بازدید کننده حضور یافتند.
 
 
 
به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین و به نقل از رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ،نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 
 
نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند. دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 27 تا 30 تیر ماه 1398 و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد