جلسه هم اندیشی فرماندار با جوانان و نخبگان شهرستان قائنات برگزار شد

جلسه هم اندیشی فرماندار با جوانان و نخبگان شهرستان قائنات برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و  روز جوان جلسه هم اندیشی فرماندار قاین با جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان قاینات برگزار شد .

این جلسه به همت مرکز رشد واحدهای فناور قاین و اداره ورزش و جوانان برگزار گردید و طیف وسیعی از جوانان حضور یافتند. در ابتدا مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد ضمن  عرض خیر مقدم ، اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت  حضرت علی اکبر (روز جوان)، میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را تبریک و اهداف جلسه را برای حاضرین تشریح کرد. در ادامه جوانان و نخبگان در حوزه های علمی و فناوری، ورزشی، هلال احمر، بسیج و ... به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند. در پایان جناب آقای کریمی فرماندار شهرستان قائنات توضیحاتی را ارائه دادند.

کریمی فرماندار قاین در نشست هم اندیشی با جوانان و نخبگان جوان شهرستان قاینات، ضمن تبریک سال جدید،اعیاد شعبانیه،میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر در یک جمله از من بپرسند که شما از جوانان چه می خواهید،به آنها خواهم گفت: تحصیل،تهذیب و ورزش. «دوره جوانی، دوره توانایی است و این توانایی در چه چیزهایی باید به کار برود؟ به اعتقاد من، باید عمدتاً در تحصیل علم، در ایجاد صفای نفس و روحیه تقوا در خود و ایجاد نیروی جسمانی در خود که ورزش باشد؛ به کار رود.

فرماندار بیان داشت: جوانی، دوره اعتلای هویت و شخصیت انسانی و فکری است. لذا در عصری که امروزه تحت عصر فرا اطلاعاتی بسر می بریم، فرد باسواد، فردی است که هر روز بیاموزد و بیاموزاند.

مهندس کریمی با اشاره به اینکه جوان موجودی سرشار از انرژی،امید،آمال و آرزو است؛به چهار ویژگی جوانان اشاره کرد و افزود:نشاط،شادابی، پویایی، استقلال و نوعدوستی ویژگی های مهم جوانان است. لذا ضروریست همه عزیزانی که در صدر تعلیم و تربیت صاحب نظر هستند بکشوند و تلاش نمایند تا این انرژی های مازاد جوانان را ساماندهی و در مسیر درست هدایت و راهنمایی نمایند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد