حضور فرماندار قاینات در رویداد علمی همفکر قاین

حضور فرماندار قاینات در رویداد علمی همفکر قاین

حضور فرماندار قائنات و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان در رویداد علمی همفکر مرکز رشد واحدهای فناور قاین در ششمین روز از دهه مبارک فجر.

در ابتدا مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ضمن خوش آمدگویی به مهندس کریمی فرماندار قاینات و مدیران اجرایی شهرستان به مرکز رشد واحدهای فناور قاین ، تعریفی از رویداد همفکر عنوان کرد و افزود این رویداد هر هفته چهارشنبه ها ساعت 17:30 الی 19:30 در مرکز باهدف هم افزایی و بحث بر روی یک موضوع خاص و نتیجه گیری از آن برگزار می گردد.

مهندس احتشام پور فناور حاضر در این جلسه به نمایندگی از فناوران مطالبی از قبیل مشکلات فناوران و اینکه باید به این مجموعه اهمیت ویژه ای از سمت مسئولین داده شود بیان نمود.

مهندس فیض بخش مدیرعامل شرکت دانش بنیان آذرمهر پردازش قهستان نیز دیگر نماینده فناوران ،در خصوص حوزه آی تی مطالبی را عنوان کرد و ایشان هم تاکید کرد که باید حمایت از نخبگان در دستورکار نهادهای دولتی وغیر دولتی قرار گیرد تا موجب رشد و پیشرفت ایران عزیزمان گردد.

در ادامه این نشست مهندس کریمی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ابراز امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل موجود در این مجموعه حتما در راستای تسهیل در امور فناوران اقداماتی صورت پذیرد و عنوان کرد با توجه به وقت کم این جلسه ،هفته آینده در رویداد هفتگی همفکر حضور یابد و مشکلات تک تک فناوران را بصورت جامع تر مورد بررسی قرار دهد.

لازم به ذکر است این نشست در راستای برنامه های دهه مبارک فجر و اهمیت جایگاه علم وفناوری ،چهارشنبه مورخ  1397/11/17 ساعت 9:45 صبح مرکز در سالن جلسات مرکزرشد واحدهای فناور قاین برگزار گردید.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد