حضور هفت شرکت از مجموعه مرکزرشد واحدهای فناور قاین در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران

حضور هفت شرکت از مجموعه مرکزرشد واحدهای فناور قاین در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار تهران

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار هر ساله با حضور دانشگاهیان، محققین و شرکت های فناور پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می شود. مطابق سالهای گذشته، این نمایشگاه از 3 الی 6 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار نموده و از طرح های برگزیده توسط سورنا ستاری، معاونت محترم علم و فناوری ریاست جمهوری؛ دکتر منصور غلامی وزیر علوم و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد. در این نمایشگاه مانند سال گذشته طرح های مجموعه مرکز رشد واحد های فناور قاین نیز حضور داشتند . همچنین از غرفه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دکتر برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دکتر کشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی علوم تحقیقات و فناوری بازدید کردند و درباره دستاوردهای علمی و فناوری خراسان جنوبی آنها را بسیار چشمگیر خواندند و تأکید داشتند که این دستاوردهای نشانه توانایی بالای جوانان آن خطه است که با رسیدگی بیشتر می توانند به جایگاه های بالاتری برسند.

حضور 13 شرکت و درخشش برای دومین سال متوالی

رئیس محترم پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه 13 شرکت از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در نمایشگاه حضور دارند، عنوان کرد: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی هر ساله حضور بسیار پررنگی در این نمایشگاه داشته است و امسال نیز همچون سال گذشته یکی از طرح های ما به عنوان طرح برگزیده رونمایی شدو در زمان برپایی نمایشگاه ها و در غرفه فناوری های منتخب این دستاوردها در معرض دید قرار گرفت. دکتر محمدعلی ناصری درباره نمایشگاه گفت: بررسی جدی سطح فناوری طرح ها از ویژگی های نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال 97 است، که برای اولین بار این نمایشگاه نه در هفته پژوهش، بلکه همزمان با نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل برگزار شد. به گفتۀ وی نمایشگاه هفته پژوهش و نمایشگاه تجهیزات ساخت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد.

 

لازم به ذکر است مجموع 13شرکت مجموعه پارک علم وفناوری استان خراسان جنوبی تعداد هفت شرکت حاضر در این نمایشگاه شرکت های مرکزرشد واحد های فناور قاین بودند که اسامی شرکت ها عبارتند از:

1-شرکت قاین سرشک125

2-شرکت دانش بنیان زیست سپیدان حیات پایا

3-شرکت دانش بنیان ابزارسازان عمل و رفتار تک قطبی

4-شرکت ایسا پارس

5-شرکت عرقیات ارسطو حائری

6-شرکت رهگشای ورزش پویا اندیش

7- شرکت صبا تجارت مطمئن

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد