چهارمین سمپوزیوم علمی و آموزشی شرکت مگاژن کره جنوبی با همکاری شرکت صبا تجارت مطمئن(واحد فناور مرکز قاین) در ایران برگزار شد/ محفلی برای پیشرفت و توسعه فناوری های دندانپزشکی

چهارمین سمپوزیوم علمی و آموزشی شرکت مگاژن کره جنوبی با همکاری شرکت صبا تجارت مطمئن(واحد فناور مرکز قاین) در ایران برگزار شد/ محفلی برای پیشرفت و توسعه فناوری های دندانپزشکی

به گزارش مرکزرشد واحدهای فناور قاین به نقل از مهندس سید محسن ناصری مدیر عامل شرکت صباتجارت مطمئن از واحد های پذیرش شده در مرکز رشدواحدهای فناور قاین چهارمین سمپوزیوم علمی و آموزشی شرکت مگاژن کره جنوبی با همکاری این واحد در ایران برگزار شد.

برگزاری سمپوزیوم های علمی و آموزشی در شاخه های پزشکی و دندانپزشکی و علوم مرتبط امری است که سالانه در کشور از سوی نهاد های مختلف برگزار می شود ، محتوای این سمپوزویم ها به خصوص در زمینه دندانپزشکی معمولا دارای ارائه اطلاعات در زمینه های کلینیکی است و به نوعی در بخش نوآوری ها و پیشرفت ها کاستی هایی دارد.

ظهور شکل های نوین برخی بیماری ها نیازمند بررسی داده های نوین علمی و تکنیک های خاص است در همین راستا شرکت صبا تجارت مطمئن نماینده انحصاری شرکت مگاژن در ایران چهارمین سمپوزیوم خود را به دستاورد های نوین در زمینه دندانپزشکی اختصاص داد که بزرگ ترین شاخصه آن ، انقلاب بزرگ صنعت دندانپزشکی (Digital dentistry) با محوریت استفاده از تجهیزات دیجیتال و نرم افزار های خاص برای پردازش و شبیه سازی فایل های کلینیکی هر بیمار است که امکان ساخت ابزار های راهنمای جراحی برای هر بیمار را با تکنیک دیجیتال میسر خواهد کرد.

در این برنامه استادان معتبری از ایران و کره جنوبی به سخنرانی و ارائه مطالعات کلینیکی، شرح تکنیک های جراحی، دستاوردهای نوین دندانپزشکی پرداختند. همچنین در این مراسم قاسم صادقی؛ معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ایراد سخنرانی درباره لزوم برگزاری و شرکت در محفل هایی با محوریت علم و پژوهش  پرداخت.

وی افزود: لزوم ارتباط بین علم و صنعت با توجه به شرایط حال حاضر کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به این امر توجه زیادی از سوی سازمان ها شود.

در ادامه این نشست محسن ناصری؛ مدیر عامل شرکت صبا تجارت مطمئن به تشریح برنامه های علمی این شرکت و دستاورد های این سازمان در خصوص علم دندانپزشکی مانند سیستم های راهنمایی دندانپزشکی، ارتودونسی شفاف، کلاس های آموزشی و نشست های پژوهشی پرداخت.

ناصری بر حضور شرکت ها در صحنه علمی در شرایط اقتصادی و تجاری اخیر تاکید کرد و گفت: این شرکت در هر شرایطی رسالت های علمی و آموزشی خود را بجا خواهد آورد و برگزاری این همایش، نمونه ای از قدم های انجام شده در این باره است.

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت صبا تجارت مطمئن خاطر نشان کرد: این شرکت اقدامات گسترده و مهمی را در راستای تولید تجهیزات دندانپزشکی در چند حوزه مختلف کرده و برنامه ریزی های اولیه خود را با هدف صادرات این محصولات به دیگر کشورهای دنیا انجام داده است.

وی ادامه داد: سیاست شرکت صبا تجارت مطمئن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم ها و تقویت تولید داخلی به خصوص در صنایع بالینی بر اساس خط مشی های اقتصادی است. این مقاومت باعث تقویت بنیان شرکت ها در برابر سخت ترین شرایط ممکن برای کسب و کار و انگیزه ای برای فعالیت های توسعه ای و تولیدی شرکت خواهد بود.

ناصری در پایان گفت: مجموعه شرکت صبا تجارت مطمئن به عنوان عضوی از جامعه دندانپزشکی تمام تلاش و تمرکز و نیت خود را برای مقاومت در برابر تهدید های خارجی علیه ایران و سربلندی میهن عزیزبمان در هر امری به کار خواهد بست .

گفتنی است در این همایش علمی، دکتر جانگ ، عضو ارشد دندانپزشکی دیجیتال شرکت مگاژن و ده نفر از استادان و اعضای هیئت علمی دانشکده های دندانپزشکی تهران، شهید بهشتی و دیگر دانشگاه ها سخنرانی کردند و در پایان جلسه جراحی های زنده دندانپزشکی با ابزار راهنمای جراحی انجام شد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد