اولین ایده شو سلامت قاین برگزار شد: 6ساعت ایده پردازی و خلاقیت

اولین ایده شو سلامت قاین برگزار شد: 6ساعت ایده پردازی و خلاقیت

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین اولین ایده شو سلامت قاین به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با همکاری مجتمع آموزش عالی سلامت در تالار ابن سینای شبکه بهداشت و درمان قاینات در تاریخ 1397/9/24 با حضور بیش از 80 نفر برگزار گردید که در این رویداد حدود 20ایده در حوزه سلامت ارائه گردید که در نهایت با رای داوران به 4ایده برتر هدایایی داده شد.همچنین در این رویداد کارگاه ایده پردازی توسط مهندس اسماعیل هوشیارمقدم مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی برگزار گردید.

ایده شو چیست؟

شاید در ذهن مخاطبین این سوال ایجاد شده باشد که ایده شو چیست؟ اینگونه میتوان به این سوال پاسخ داد که ایده شویک رویداد جالب کارآفرینی است که شبیه به اولین روز استارتاپ ویکند برگزار می‌شود. در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپای موفق قرار دهند.
به این صورت که شرکت کنندگان پس از ثبت نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند، پس از رآی‌گیری ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

برگزاری اولین بوت کمپ سلامت در اوایل اسفند ماه

مهندس وثوقی مدیر محترم مرکز رشد واحد های فناور قاین در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری و خوش آمد گویی به شرکت کنندگان و تشکر از همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی قاینات در خصوص برگزاری این رویداد ها که باعث تقویت روحیه کارآفرینی و خلاقیت در بین دانشجویان و دانش پژوهان می شود به اهمیت مقوله علم وفناوری و رسالت مراکز رشد اشاره ای کردند وهمچنین ایشان در سخنان خود این رویداد را پیش رویداد اولین بوت کمپ سلامت قاین در اوایل اسفند ماه برگزار میشود دانستند و ابراز امیدواری کردند با توجه به استقبال دانشجویان در این حوزه حتما این رویداد با این محوریت برگزار خواهد شد.

معرفی 4 ایده برتر

در پایان چهار ایده برتر با رأی داوران ایده شو  معرفی شدند که ایده های المی چند کاره ، میز بیهوشی،مرکزسلامت پوست و فارماترانسپورت به ترتیب ایده های اول تا چهارم بودند که به تیم های برتر هدایایی از سمت برگزار کنندگان رویداد اهدا گردید.

 

 

نظرسنجی در حاشیه رویداد

در حاشیه این رویداد دانشجویان در خصوص برپایی این رویدادها که روحیه کارآفرینی و خلاقیت را در بین قشر تحصیل کرده زنده می کند استقبال کردند و از مسئولین تقاضای برگزاری این دست رویداد ها را بصورت مداوم و هدفمند داشتند و درنظر سنجی شفاهی انجام شده در بین دانشجویان در خصوص ایده سلامت قاین کلیه شرکت کنندگان رضایتمندی خود را از این رویداد اعلام داشتند و تمام آنها به این نکته که تجربه مفید و به یادماندنی بود اشاره کردند.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد