پیش رویداد اولین استارتاپ ویکند قاین برگزار گردید

پیش رویداد اولین استارتاپ ویکند قاین برگزار گردید

پیش رویداد اولین استارت‌آپ ویکند قاین، روز شنبه ۱3 مردادماه ۱۳۹7 در محل سالن همایش های دانشگاه پیام نور با هدف آماده‌سازی فضای لازم برای برگزاری استارت‌آپ ویکند اصلی  برگزار شد.

 

مراسم نخست این پیش رویداد با استماع تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید،پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 پس از ارایه ضرورت تشکیل این همایش توسط تیم برگزارکننده، اقای محسنی مربی رویداد استارتاپ ویکند، هم بنیان گزار پازلی کارگاه آموزشی با عنوان خلق ایده را بیان و راهکارهای مناسب جهت بسترسازی مناسب جهت ایده پردازی و راهکارها و مثالهایی در این رابطه عنوان کردند و در پایان کارگاه اول 4 ایده پرداز به بیان ایده خود پرداختند و نکاتی در مورد نحوه بیان ایده و چالش های آن توسط مربی کارگاه عنوان گردید.

پس از ارایه توضیحات اجمالی در مورد خلق ایده و ایده پردازی اقای نصراللهی مربی رویداد استارت‌آپ ویکندقاین، با ارایه مطالبی با عنوان استارتاپ و فضای استارتاپی، و درباره رویدادهای کارآفرینی و معرفی اجمالی آن مطالب ارزنده‌ای را بیان کرد.

در ادامه، ایشان با اشاره به روال استاندارد برگزاری رویدادهای استارت‌آپی گفت: مراحل برگزاری این رویداد شامل ارایه ایده‌ها توسط هر یک از شرکت‌کنندگان و سپس انتخاب ایده‌های برتر از طریق رای‌گیری از شرکت‌کنندگان است. در مرحله بعد برای هر یک از ایده‌های منتخب، تیمی از شرکت‌کنندگان در رویداد تشکیل می‌شود.

نصرالهی افزود: در روز دوم رویداد، تیم‌ها تحت آموزش و نظارت منتورها به انجام فعالیت‌های تیمی در راستای ارایه طرح اولیه کسب‌وکار برای ایده خود خواهند پرداخت. در خاتمه این جلسه، منتور های رویداد به پرسش‌های حاضرین پاسخ داد.در پایان کارگاه دوم نیز 5ایده پرداز به بیان ایده های خود پرداختند و بعد از بیان ایده نکاتی توسط مربی کارگه بصورت کلی برای تمام شرکت کنندگان بیان گردید.

شایان‌ذکر است «اولین رویداد استارت‌آپ ویکند قاین» 17تا 19 مرداد ماه 1397 به همت مرکز رشد واحدهای فناور قاین و بنیاد توسعه فرهنگی سپهر در محل دانشگاه پیام نور قاین برگزار خواهد شد.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد