اولین استارتاپ دانش آموزی قاینات

اولین استارتاپ دانش آموزی قاینات

اولین استارتاپ دانش آموزی قاینات در تاریخ 1396/12/10در سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار گردید 

این رویداد به عنوان یکی از فعالیت های اصلی طرح اتاق کارآفرینی مدارس با همکاری مشترک بنیاد توسعه فرهنگی سپهر و مرکز رشد واحد های فناور قاین برگزار شده است.

 دراین رویداد دانش آموزان با ایده پردازی، مدل سازی ایده های کسب و کار و برنامه ریزی برای اجرای ایده آشنا شدند و فرایند مدل سازی کسب و کار را به صورت تیمی تمرین کردند.

 در این رویداد یک روزه دانش آموزان در قالب تیم های کاری به ایده پردازی و خلق ایده کسب و کار پرداختند و با تکمیل بوم مدل کسب و کار دانش آموزی ابده هایشان را تکمیل کردند.

 در سال جاری طرح اتاق کارآفرینی مدارس برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه برگزار شده است و دانش آموزان با شرکت در کارگاه های آموزشی و بازدید از مراکز کسب و کار و دیدار با کارآفرینان، مهارت های کسب و کار را فراگرفته اند.

فضای کارآفرینی باید در جوانان شکل گیرد

سهیل وثوقی، مدیر مرکز رشد واحد های فناور قاین  با بیان اینکه فضای کارآفرینی در بین جوانان و نوجوانان باید شکل گیرد، گفت: اجرای این قبیل طرح ها و رویداد ها به توسعه کارآفرینی در شهرستان کمک میکند.

وی ادامه داد: مرکز رشد از طرح های نواورانه و خلاقانه جوانان حمایت می کند.

وثوقی با بیان اینکه مرکز آماده همکاری با سمن های فعال این حوزه است اظهار کرد: طرح اتاق کارآفرینی مدارس جو کارآفرینانه خوبی در بین دانش آموزان ایجاد کرده است و باید در شهرستان ادامه یابد.

لازم به ذکر است که رویداد کارافرینی و تمرین کسب و کار دانش آموزی  به عنوان بخشی از طرح اتاق کارآفرینی مدارس همزمان با قاین در شهرهای زاهدان، ری، شهریار و چابهار با مشاوره و هدایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان کشور اجرا می شود.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد