هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد

هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی 26 و 27 اردیبهشت ماه 1403 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ،مهندس برومند کارشناس مرکز رشد واحدهای فناور قاین و نمایندگان مراکز رشد بیرجند و فردوس برگزار شد. رونق ‌بخشیدن به کسب‌وکارهای فناورانه و دانش بیان، زمینه‌سازی برای اثرگذاری اقتصاد دانش‌بنیان در توسعه پایدار و پیشرفت کشور، جهت‌دهی به فعالیت‌های فن آفرینانه در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور، تقویت مذاکرات دوجانبه  B2Bو سرمایه‌گذاری‌های کلان و واقعی، شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران دولتی، خصوصی و خیرین حوزه فن‌آفرینی، گسترش ارتباط مراکز علمی و پژوهشی، ایده‌پردازان و طراحان، مخترعان و مبتکران با بخش‌های مختلف اقتصادی، ترویج، توسعه و تشویق فرهنگ خلاقیت، نوآوری، فن آفرینی و کارآفرینی مبتنی بر فناوری، افزایش امید در فن‌آفرینان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس به ویژه به‌صورت کارگروهی و شناسایی واحدهای فناور آماده ورود به بازارهای ملی و بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی بود.

رویدادهای جانبی
«فناوری‌های نوظهور و آینده‌نگر»، «فناوری‌های صنعت‌ساز»، «رفع نیاز صنعت در دوران تحریم»، «صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، «محیط‌زیست، آلودگی هوا، آب و انرژی، مدیریت منابع آب»، «نیازهای صنعت دارو، مهندسی پزشکی»، «فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و صنایع خلاق»، «زیست‌فناوری، نانو، کشاورزی و صنایع غذایی» و «صنایع IT، ICT، هوش مصنوعی» نیز از جمله زمینه‌های پیشنهادی این دوره از جشنواره متناسب با فضای فناورانه مورد نیاز کشور محسوب می‌شد.

 طی این دو روز رویدادهای جانبی مختلفی نیز اعم از «پل سرمایه‌گذاری»، «تأمین مالی جمعی طرح‌های فناورانه»، «روش‌های نوین تأمین مالی و سرمایه‌گذاری»، «بازارچه طعم فناوری در زندگی»، «مهارت‌های رهبری استراتژیک در قالب بازی نبرد پادشاهان» و «نشست میز مسائل دانش‌بنیان» با هدف تقویت ارتباط میان اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری و مردم، برگزار شد.

نمایشگاه و «بازارچه طعم فناوری در زندگی»
یکی از این برنامه‌های جانبی، نمایشگاه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی بود که با حضور ۷۱ شرکت دانش‌بنیان، فناور، سازمان و صنایع بزرگ کشور در برج فناوری شهرک شروع به کار کرد. در این نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور جدیدترین دستاوردهای خود را در حضور سازمان‌ها، صنایع بزرگ، اساتید دانشگاهی و سایر بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند. تقویت ارتباط میان دانش‌بنیان‌ها، صنایع بزرگ و دانشگاه‌های برتر و از طریق ارتباط مستقیم جمله دستاوردهایی است که در حاشیه این نمایشگاه به دست آمد. همچنین برای اولین بار در حاشیه این جشنواره «بازارچه طعم فناوری در زندگی با هدف فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که برای عموم مردم قابل استفاده است، برگزار شد.

نشست میز مسائل دانش‌بنیان در حاشیه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

رویداد «نشست میز مسائل دانش‌بنیان» است که با موضوع معرفی برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار گردید

شامل «مشوق‌های مالیاتی»، «مفاد قانون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه»، «موضوعات، فرآیند ارزیابی و سرفصل‌های هزینه کرد تحقیق و توسعه»، «حمایت‌های گمرکی»، «معافیت بیمه قراردادها»، «تسهیلات نظام وظیفه تخصصی»، «حمایت استقرار شرکت‌ها»، «پرسش و پاسخ» است و مهدی آل محمد (مدیرکل حمایت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری) و علیرضا امیری (کارشناس تخصصی دبیرخانه اعتبار مالیاتی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری) این سرفصل‌ها را ارائه کردند

این رویداد نیز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 12 به صورت رایگان در سالن سروش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد

رویداد تامین مالی طرح‌های فناورانه در حاشیه هجدهمین جشنواره شیخ بهایی

در این رویداد که با گردهمایی سکوهای تامین مالی فعال کشور برگزار شد و یکی از رویداد های جذاب جشنواره بود ،بیش 11 طرح برای تامین مالی جمعی ارائه گردید. این در حالی است که حداقل 20 طرح از شرکت‌های رشد یافته جشنواره جهت جذب تامین مالی معرفی و 20 شرکت رشد یافته شهرک جهت آشنایی با نحوه ورود به فرابورس انتخاب می‌شوند.

این رویداد 26 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 16 و همچنین 27 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 12 برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد

فارغ از این رویدادها که طی دو روز به صورت مستمر درحال برگزاری بود، هجدهمین دوره جشنواره شیخ بهایی، برنامه‌های آموزشی و گردهمایی دیگری را نیز در خود جای داد. در روز اول، رویداد تأمین مالی جمعی طرح‌های فناورانه که فرایند تأمین مالی بیش از ۱۰ طرح فناورانه در حوزه‌های مختلف را کلید زد و گردهمایی تعدادی از سکوهای تأمین مالی جمعی کشور، بخش مالی و سرمایه‌گذاری این رویداد را تشکیل داد.

کارگاه روش‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری» در حاشیه هجدهمین جشنواره شیخ بهایی

رویدادهای این دوره سرفصل‌های مختلفی نظیر «الزامات پذیرش شرکت‌ها در بازار نوآفرین فرابورس ایران»، «ظرفیت‌های تامین مالی جمعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «آشنایی با نحوه استفاده اعتبار مالیاتی در زمینه سرمایه‌گذاری خطرپذیر»، «ملاحظات سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌پذیر»، «معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی» و «الزامات انتشار اوراق بدهی در بازار سرمایه» را شامل می‌شود که توسط احمد ورد (مشاور رئیس شهرک در امور سرمایه‌گذاری و عضو هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان) و رضا غلامعلی پور (مدیرعامل شرکت گروه مالی الگوریتم) ارائه شد.

کارگاه روش‌های نوین تأمین مالی و سرمایه‌گذاری با ارائه رضا غلامعلی پور، مدیرعامل شرکت تأمین ملی سپهر، و احمد ورد، مشاور رئیس شهرک در امور سرمایه‌گذاری، نیز برگزار و بر تأمین مالی جمعی؛ به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تأمین مالی پروژه‌های فناورانه دانش‌بنیان تأکید شد.این رویداد چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 15 تا 18 در سالن کنفرانس ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

رویداد دریچه‌ای به آینده با موضوع «آینده فناوری» در حاشیه هجدهمین جشنواره شیخ بهایی

مدیرعامل پارک علم و فناوری دانشگاه ایالتی مسکو روسیه در رویداد دریچه‌ای به آینده فناوری در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی تاثیرات بسیاری در آینده کسب و کارها ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل لازم است سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه انجام شود.

رویداد دریچه‌ای به آینده با موضوع «آینده فناوری» در سالن سروش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. در ابتدای این رویداد اولگ‌ موسسیان، مدیرعامل پارک علم و فناوری دانشگاه ایالتی مسکو روسیه، اظهار کرد: ما قدیمی‌ترین پاک فناوری را در مسکو روسیه داریم که وظیفه آن ایجاد بستری مناسب برای شرکت‌های فناور است و شرکت‌های مختلفی در دنیا را جذب می‌کند. سالانه هزاران فعالیت علمی و تحقیقاتی در این پارک انجام می‌شود که بالغ بر 200 میلیون دلار گردش مالی دارد. 

وی افزود: به نظر من فعالیت‌های استارتاپی می‌تواند جهان را متحول کند. اینتل، انویدیا، اپن اِی‌آی و گوگل نمونه‌ای از این شرکت‌ها هستند که فعالیت خود را به صورت استارتاپی شروع کردند و امروز بسیار در راه خود موفق هستند. شرکت اینتل امروز به جایی رسیده است که به سرعت پردازنده‌ها را ارتقا می‌دهد و حتی سال به سال باعث کاهش قیمت آن‌ها می‌شود.

مدیرعامل پارک علم و فناوری دانشگاه ایالتی مسکو روسیه گفت: کمک‌های مالی از سوی دولت با هدف تشویق دانشجویان برای فعالیت‌های پژوهشی و استارتاپی در زمینه فناوری‌های روز دنیا مانند هوش مصنوعی انجام می‌شود. پرداخت یک میلیون روبل در قالب دو هزار گرنت فناوری در سال، تاسیس 50 استارتاپ استودیو در دانشگاه‌ها و 10 صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر از جمله این اقدامات است. شاخص کلیدی ما برای این حوزه، دستیابی به 30 هزار استارتاپ دانشگاهی در پایان سال 2030 میلادی است.

اولگ‌ موسسیان ادامه داد: دیجیتال سازی و هوش مصنوعی، توسعه ارتباطات و فناوری‌های ارتباطی یکی از محورهای توسعه فناوری است. در روسیه و دیگر نقاط جهان بسیاری از فعالیت‌های رایانه‌ای از طریق هوش مصنوعی انجام می‌شود. از سوی دیگر 10 سال پیش همکاری ما با هدف حمایت از پروژه‌های پایلوت برای ورود فناوری هوش مصنوعی به صنعت و دانشگاه با دانشگاه MIT آمریکا آغاز شد. توسعه هوش مصنوعی و ورود آن به صنعت و دانشگاه یکی از نکات مهمی است که در این پارک فناوری دنبال می‌شود. بر این اساس در حال حاضر دانشگاه‌‌های روسیه نسبت به گذشته فعالیت‌های چند برابری دارند و نزدیک به 500 هزار پروژه طی این مدت انجام داده‌‌اند.

وی در نهایت خطاب به دانشجویان گفت: شما جوان و تحصیلکرده هستید و فرصت دارید تا استارتاپ‌های مختلفی را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید برای شروع تصمیم بگیرید و دنیا را تغییر دهید.

لجستیک؛ نیاز بی‌بدیل هر کسب‌وکار نوپا
در بخش دوم بابک عقیلی نسب، مدیرعامل شرکت پستکس، با موضوع نقش هوش مصنوعی در تحول فرآیندها و بهینه‌سازی لجستیکی به سخرانی پرداخت و اهمیت این حوزه را تشریح کرد. به گفته وی میزان نفوذ اینترنت در کشورهای پیشرفته 90 درصد و در ایران 82 است که نشان می‌دهد از هر 10 نفر حداقل 8 نفر از اینترنت و دستاوردهای آن استفاده می‌کند. توسعه کسب و کارهای کوچک عمیقا وابسته به لجستیک است. اگر امروز یک کسب و کار آنلاین شکل می‌گیرد قطعا در انتهای زنجیره تامین به لجستیک نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت پستکس گفت: نیاز فعالین تجارت الکترونیک در لجستیک خرده فروشی موارد مختلفی اعم از تحویل قابل اعتماد و کارآمد، ردیابی بسته، خدمات تحویل انعطاف ناپذیر، خدمات ارزش افزوده و نرخ‌های رقابتی و یکپارچه‌سازی با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک است که باید به آن‌ها توجه شود.


معامله‌گری و آموزش در بازارهای مالی با کمک هوش مصنوعی

مجتبی صفری، مدیرعامل بایتیکل، نیز در این رویداد با موضوع تجربه یادگیری ارزهای دیجیتال با کمک هوش مصنوعی به سخرانی پرداخت. به گفته وی فعالیت در بازارهای مالی به ویژه ارزهای دیجیتال امروزه به یکی از فعالیت‌های رایج تبدیل شده اما از آنجا که هیج کس برای یادگیری دوچرخه سواری، کتاب آموزش دوچرخه سواری نمی‌خواند، برای یادگیری نحوه فعالیت موفق در بازارهای مالی نیز باید به صورت عملی اقدام کرد. 

مدیرعامل بایتیکل افزود: بر همین اساس بایتیکل اصلی‌ترین خدمت خود را بر نحوه ورود افراد به بازار با کمک هوش مصنوعی قرار داده است. این افراد پس از ورود امن و بی‌ضرر به بازار (پول مجازی)، اقدام به فعالیت در بازار کرده و پس از آن بایتیکل به کمک هوش مصنوعی رفتار و معاملات آن‌ها را تحلیل و راهکارهای مناسب را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند. به علاوه با در اختیار قرار دادن تحلیل‌های مناسب، آن‌ها را برای موفقیت در بازار یاری می‌کند.


لزوم توجه به تولید برق از باد
علی شهریاری، مدیرعامل شرکت آتی ایده انرژی، نیز نقش باد در تامین انرژی شهرهای آینده اشاره کرد و گفت: انرژی‌های تجدید هرگز جایگزینی ندارد. بر اساس داده‌های موجود 7 کشور برتر در زمینه تولید برق از انرژی باد عبارتند از چین، آمریکا، آلمان، برزیل، انگلستان، هند و اسپانیا هستند اما نکته قابل توجه است که اگر ظرفیت کشورهای دوم تا هفتم این لیست را با هم جمع کنیم، باز به ظرفیت اولین کشور یعنی چین نمی‌رسد.

وی افزود: امروز چین بزرگترین و مهمترین کشور در زمینه تولید برق از باد هستند. به طور متداول دو نوع نیروگاه بادی وجود دارد، اگر روی زمین بنا شده باشند نیروگاه‌های آن شور (Onshore)  و اگر در دریاها باشند آف شور (Offshore) نامیده می‌شوند. با توجه به نرخ رشد جمعیت جهان که بر اساس پیش‌بینی‌‌‌ها تا سال 2050 به میزان 25 درصد افزایش خواهد یافت و از آن‌جا که سوخت‌های فسیلی در حال پایان است، باید هرچه زودتر به استفاده از منابع جایگزین به ویژه انرژی بادی حرکت کنیم

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست عاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در کنار مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مدیران صنایع بزرگ، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و خبرنگاران، از جمله مهمترین بازدیدهای روز اول این جشنواره بود.

نشست انتقال تجربه "روش های تامین مالی و سرمایه گذاری شرکت های فناور "در حاشیه هجدهمین جشنواره شیخ بهایی

در این نشست تجارب تامین مالی برای واحد های فناور به اشتراک گذاشته شد و در خصوص مسائل مربوط به تامین مالی جمعی و استفاده از صندوق های خصوصی در بخش تامین مالی یا سرمایه گذاری و حضور در فرابورس بصورت تخصصی بحث و تبادل نظر گردید

تأمین مالی جمعی روشی است که در آن سرمایه موردنیاز برای تأمین مالی یک کسب و کار از پس‌اندازهای خرد گردآوری می‌شود. این مشارکت جمعی از طریق سکوهای عاملین دارای مجوز تأمین مالی جمعی از فرابورس و سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌پذیرد.

این رویداد 27 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 12 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد

گیمیفیکیشن؛نبرد پادشاهان در هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

رویداد «بازی نبرد پادشاهان» که مهارت‌های رهبری استراتژیک را در قالب گیمیفیکیشن به مخاطبان خود آموزش می‌دهد. جایزه ویژه تیم اول این رویداد شش میلیون تومان اعتبار خرید از محصولات بازارچه طعم فناوری در زندگی بود .

کارگاه‌های آنلاین آموزشی این رویداد روز شنبه و دوشنبه، 22 و 24 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 19 با موضوعات حکمرانی در انقلاب صنعتی چهارم، بودجه بندی منابع، نبرد سیستم‌ها و فریب رقیب در شرایط ابهام و طراحی استراتژی‌های پیروزمندانه در سازمان‌های نسل چهار برگزار شد. بخش حضوری بازی نبرد پادشاهان نیز طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه، 26 و 27 اردیبهشت ماه به ترتیب در ساعات 14 تا 17 و 9 تا 12 در طبقه 11 برج فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اجرا شد.

میزبانی از وزیر علوم

دومین روز این جشنواره نیز با ادامه رویدادهای آغاز شده در روز اول نظیر نمایشگاه جشنواره، بازارچه طعم فناوری، مذاکرات B2B و گیمیفیکیشن نبرد پادشاهان آغاز شد. در این روز نشست میز مسائل دانش‌بنیان با هدف پاسخ به سوالات دانش‌بنیان‌ها و تشریح حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از این شرکت‌ها برگزار شد.

برگزاری دو رویداد اعلام نیازهای فناورانه از سوی دو صنعت و سازمان بزرگ نیز بر غنای محتوایی هجدهمین دوره جشنواره شیخ بهایی افزود.

در رویداد اول، هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیازهای فناورانه خود را توسط معاونان و مدیرانش در محورهای برق و ابزار دقیق، هوش مصنوعی، انرژی خورشیدی، ساخت و تولید و فرآیند به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اعلام و جلسات B2B با مدیران این شرکت‌ها برگزار کرد.

در رویداد دوم نیز چالش‌ها و نیازهای فناورانه مدیریت شهری در زمینه‌های خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک شهری، شهر هوشمند و فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط معاونان و مدیران شهرداری اصفهان تشریح شد.

نکته قابل توجه در دومین روز این جشنواره، حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، و بازدید وی از بخشهای مختلف جشنواره اعم از بخش تأمین مالی جمعی طرح‌های فناورانه و نمایشگاه جشنواره بود. وی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای برگزاری این جشنواره ملی، در استودیو سیار صدا و سیما حاضر شد و اهم برنامه‌های وزارت عتف را در حمایت از دانش‌بنیان‌ها تشریح کرد.

وی گفت: حضور فن آفرینان مختلف در کنار هم موجب هم آفرینی و نوآفرینی‌های چند رشته‌ای و بین رشته‌ای می‌شود. به علاوه باعث می‌شود افراد صاحب فن دیده شوند که این مسئله نیز به سهم خود شرایطی را ایجاد می‌کند که فن آفرینان بتوانند از حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری برخوردار شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: ما نیز با بازدیدهای خودمان اگر بتوانیم علاوه بر موارد موجود کمک‌های مادی یا معنوی بیشتری انجام دهیم، حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

شقایق حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، نیز ضمن حضور و بازدید از این جشنواره بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تأکید کرد. وی تمرکز جشنواره بر تأمین مالی جمعی که در راستای شعار سال است را اقدامی ارزشمند خواند و تأمین مالی طرح‌های فناورانه را یکی از الزامات توسعه فناوری عنوان کرد.

 

آیین اختتامیه و اهدای جوایز هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، پنج شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان 

 

در آیین اختتامیه و اهدای جوایز هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، اسامی برگزیدگان در بخش‌های مختلف این جشنواره اعلام شد که اسامی آن‌ها به شرح ذیل است.

«بخش طراحان کسب و کار (نوپا)»:

برگزیده اول: شرکت نسوز فراز پارس

۱۵۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

برگزیده دوم: شرکت نانو گستر کیمیاگران آروند

۱۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

برگزیده سوم:شرکت هیلدا اکسیر سلامت

۷۵میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی


«بخش فن آفرینی و تجاری سازی (نوپا)»:

برگزیده اول: فن‌آوری مالی هوشمند ثاقب

۲۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی


برگزیده دوم: گسترش فناوری‌های سبز پرتو

۱۵۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی


برگزیده سوم: شرکت ریز سامانه بهبود درمان

۱۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

«بخش فن آفرینی و تجاری سازی (رشد یافته)»

برگزیده اول:شرکت بسپار شیمی سپیدان

۳۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

برگزیده دوم: شرکت ارتباطی پیام پرداز

۲۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

برگزیده سوم: شرکت فراپویان ایساتیس یزد

۱۵۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

«جایزه فناوری صنعت‌ساز»

برگزیده این بخش:شرکت پستکس

۳۰۰میلیون تومان جایزه نقدی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی

«بخش مدیریت شهری»

برگزیده اول:شرکت فن آوری جانمایی هوشمند خودرو

۱۰۰میلیون تومان جایزه نقدی

برگزیده دوم:شرکت یارا طبیعت محجوب

۸۰میلیون تومان جایزه نقدی 


«بخش فناوری آب»

برگزیده اول:شرکت آبتین توسعه بیکران

۱۰۰میلیون تومان جایزه نقدی

برگزیده دوم:شرکت هوش داده هدف

۸۰میلیون تومان جایزه نقدی

«جایزه پیروز»

برگزیده این بخش:شرکت هموار فناوری سلامت راستینه

۱۰۰میلیون تومان جایزه نقدی

«جایزه موسس نیکوکاری مهرآفرینی عماد»

برگزیده این بخش:شرکت نوآوری پزشکی راسا اسپادان

۲۰۰میلیون تومان گرنت و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره

«بخش آب»

برگزیده این بخش: شرکت اکسیر پویش دیبا

۱۰۰میلیون تومان گرنت و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره

در نهایت پس از دو روز فعالیت با برگزاری آیین اختتامیه و اهدای جوایز، هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی رسماً به کار خود پایان داد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین فراخوان اعطای گرنت رشد(ویژه شرکت های حوزه ICT)
رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT