مرکز رشد واحدهای فناور قاین میزبان نماینده موسسه تحقیق و توسعه دانشمند

مرکز رشد واحدهای فناور قاین میزبان نماینده موسسه تحقیق و توسعه دانشمند

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین، صبح سه‌شنبه، 25 اردیبهشت ماه 1403، میزبان مهندس موسوی کارشناس موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بود. موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در زمینه های مختلف دانش‌بنیان و علمی فعالیت می کند و به عنوان بازوی علمی پژوهشی بنیاد مستضعفان شناخته می شود و ماموریت ارتقاء رویکردهای دانش‌بنیان و نوآور را در داخل و خارج از مجموعه بنیاد مستضعفان بر عهده دارد. موسسه دانشمند از سویی با تشکیل شبکه تحقیق و توسعه و حل مسائل و نیازهای صنایع بنیاد با کمک هسته های دانش بنیان و فناور می پردازد.

در این نشست که با حضور مدیران عامل بیش از ده واحد فناور و دانش بنیان مرکز رشد قاین برگزار شد ،مهندس وثوقی ضمن عرض خیرمقدم توضیحات کوتاهی در خصوص مرکز رشد و حوزه فعالیت واحد های فناور مستقر در این مجموعه ارائه نمود. مهندس موسوی کارشناس موسسه دانشمند در ابتدا کلیاتی در خصوص بنیاد دانشمند را بیان نمود تا فناوران حاضر با رسالت این موسسه آشنا شوند سپس جلسه با بررسی تخصصی طرح ها ادامه یافت ،همچنین  بازدید از شرکت های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور قاین از جمله دیگر برنامه‌های این موسسه بود.

لازم به ذکر است پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی سومین پارک انتخاب شده در کشور جهت حضور نمایندگان این مجموعه و گسترش تعاملات بوده است.

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

ششمین فراخوان اعطای گرنت رشد(ویژه شرکت های حوزه ICT)
رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT