تفاهم نامه سه جانبه واحدفناور مودت و مرکز رشد واحدهای فناور قاین با دانشگاه بیرجند امضا شد

تفاهم نامه سه جانبه واحدفناور مودت و مرکز رشد واحدهای فناور قاین با دانشگاه بیرجند امضا شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین، صبح شنبه 23/10/1402 تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین واحد فناور شرکت تعاونی مودت قائنات ،مرکز رشد واحدهای فناور قائن و دانشگاه بیرجند تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری طرف‌ها در تسهیل سازکارهای آموزش و پژوهش، تولید محصولات نوآورانه و ارتباط بین صنعت و دانشگاه منعقد گردید. جلسه امضای این تفاهم نامه سه جانبه با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، دکتر حسینی‌واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری و دکتر مجیدی، رئیس پارک علمی و فناوری استان به همراه مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد وفناوری قاین و مهندس انصاری مدیر عامل شرکت تعاونی مودت، و مهندس پردلی رئیس هیات مدیره این شرکت، برگزار شد.


در این جلسه، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه، ضمن اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشگاه بیرجند و گروه علوم دامی تأکید کرد که با استمرار ارتباطات، بتوان از ظرفیت طرفین در توسعه استان استفاده شود. همچنین، دکتر حسینی‌واشان نیز به ظرفیت بورس صنعتی، طرح پذیرش دانشجوی استاد محور نیارمحور، امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی واحد دامپروری اشاره کرد.


دکتر مجیدی به تقش واسط پارک علمی فناوری در ارتباط بین شرکت های فناور و دانشگاه اشاره کرد و افزود: پارک علمی و فناوری از فعالیت‌های دانش بنیان شرکت‌های فناور با دانشگاه‌ها حمایت می‌کند. در ادامه اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مودت به فعالیت‌های علمی انجام شده در شرکت و تمایل به انجام پژوهش اشاره کرده و آمادگی خود را در جهت مهارت آموزی دانشجویان اعلام کردند.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد