مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین از شرکت خوشه سرخ شرق بازدید کرد

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین از شرکت خوشه سرخ شرق بازدید کرد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین ظهر چهارشنبه 1402/03/24 مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،دکتر شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات ،دکتر قصابی مدیر گروه کارآفرینی ،نوآوری ،ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قاینات از شرکت کشت و صنعت خوشه سرخ شرق بازدید کردند.در این بازدید مدیر عامل شرکت خوشه سرخ به همراه تیم فنی این واحد تولیدی حضور داشتند.

در حاشیه بازدید از کارخانه خوشه سرخ شرق در نشستی مسائل مربوط به امضای تفاهم نامه فی ما بین واحد تولیدی و پارک علم و فناوری مطرح گردید و مقرر شد مفاد این تفاهم نامه بعد از تنظیم و تایید طرفین به امضا برسد ،همچنین درخصوص ورود شرکت به مقوله دانش بنیان نیز بحث و تبادل نظر گردید.

لازم به ذکر است ،شرکت خوشه سرخ با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی سخت افزاری شرکت Bucher Unipektin سوئیس و دانش تحقیقاتی و فنی بومی کشورمان موفق شد اولین و تنها تولید کننده کنسانتره آب زرشک در ایران و جهان باشد. فن آوری فرآیند تولید به گونه ای طراحی شده است که کنسانتره هایی با حداقل تغییرات تولید کند تا تمام خواص و ویژگی های میوه زرشک حفظ شود. از دیگر محصولات این شرکت کنسانتره انار، آلبالو، آلبالو، انگور و خرما با نام تجاری خوشه سرخ شرق می باشد که به بازارهای داخلی و خارجی از جمله آلمان، آذربایجان، روسیه، ارمنستان و کره جنوبی عرضه می شود. کنسانتره آب زرشک یکی از محصولات استراتژیک این شرکت است که در صنایع غذایی از جمله نوشابه، لبنیات و … اهمیت زیادی دارد. که برای اهداف دارویی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد