مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران با حضور رحمانی امام جمعه ، محمدی فرماندار و برات پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری قاینات برگزار شد .

مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران با حضور رحمانی امام جمعه ، محمدی فرماندار و برات پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری قاینات برگزار شد .

به گزارش مرکز رشد واحد های فناور قاین، دوشنبه یکم خرداد ماه ، مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران با حضور رحمانی امام جمعه ، محمدی فرماندار و برات پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری قاینات برگزار شد .

 در این مراسم با اهدای لوح تقدیر با امضای فرماندار و هدیه از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی ، خبرنگاران ، مدیران پایگاه های خبری و نشریات محلی تقدیر شد .

محمدی فرماندار قاینات ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی با تاکید براینکه خبرنگاران و مدیران و کارکنان حوزه روابط عمومی برای امیدافرینی باید تلاش کنند  بیان داشت :روابط عمومی ها نقش بسیاز به‌سزایی برای خنثی سازی عملیات دشمن ، می توانند ایفا کنند .

فرماندار افزود :  اطلاع رسانی بموقع از وظایف اصلی خبرنگاران و روابط عمومی  های دستگاه‌ها است  و این یک جهاد تبیین است ، وی با اشاره به اینکه کار را با صداقت انجام بدهیم تا دچار مشکل نشویم خاطر نشان کرد تا نسبت به موضوعی یقین پیدا نکردید  آن خبر را انعکاس ندهید  و ما باید ستار العیوب باشیم .

در ادامه حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین با  اشاره به آیات سوره حجرات که در خصوص اخلاق هست در سخنانی در خصوص انواع و اقسام خبر بیان نمود : خبر واحد و خبر مترادف ، خبر حسن ، خبر موثق ، خبر قطع و یقین ، خبر ضعیف ، خبر محجور و خبر بلوغ و عقل از انواع این خبرهاست که خبرنگاران با مطالعه زیاد ، انتخاب واژه ها ، دقت در جمله سازی و جمله نویسی ادیبانه می توانند بر محتوای بسیار غنی خبر و جذب مخاطب تلاش نمایند .

در پایان با اهدای لوح و جایزه از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقدیر شد .

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد