دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از مرکز قاین بازدید و مرکز کارآفرینی ونوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات را افتتاح نمود

دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از مرکز قاین بازدید و مرکز کارآفرینی ونوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات را افتتاح نمود

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،صبح شنبه 1402/02/16 دکتر مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ضمن بازدید از مرکز قاین در مراسم افتتاحیه مرکز کارآفرینی ونوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات بعنوان مهمان ویژه حضور یافت.

دکتر محمد حسن مجیدی ،در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این مرکز و نیازسنجی میدانی به تبادل نظر و اخذ پیشنهادات همکاران این مرکز پرداخت. مجیدی اظهار امیدواری کرد ،با توجه به ظرفیت های نیروی انسانی که مهمترین عامل در یک مجموعه است و همچنین سایر توانمندی های موجود در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی چشم انداز خوب و ارزنده ای در تحقق ماموریت های پارک ،خصوصا در حوزه صادرات به کشور افغانستان بعنوان دروازه صادرات فناوری به این کشور در سال جاری مورد انتظار است .

ایشان همچنین ضمن آشنایی با فعالیت واحدهای مستقردر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،از کارگاه ها و دفاتر  این شرکتها نیز بازدید و با مشکلات و مسائل فناوران این مجموعه علم و فناوری از نزدیک آشنا و راهکار هایی جهت حل مشکلات این واحد ها را نیز ارائه نمود.

در ادامه برنامه حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در قاین ،مرکز کارآفرینی ونوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات نیز افتتاح شد.

https://www.buqaen.ac.ir/download/2bf0ee65-41c2-4ead-aa4e-399e347dc597?expires=1683379523&signature=6216d0c0e540cbf686080bc364857adf2b6fa095663f01042d0c206b74c714eb
این مراسم با حضور دکتر مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی،دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه ،مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،خیر نیک اندیش مهندس سید محمد علی صدر قاینی، اعضای مجمع حامیان دانشگاه و جمعی از مسئولین ادارات و بنیاد های حامی کسب و کار در شهرستان با هدف جذب فناوران و کارآفرینان دانشگاه بزرگمهر قائنات ،افتتاح شد.


در ادامه این مراسم، هسته های فناور مشغول در مرکز کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات گزارشی از فعالیت خود به بیان نمودند. گفتنی است 11 واحد فناور در مرکز کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر مشغول به فعالیت هستند.

https://www.buqaen.ac.ir/download/a2304142-e2c7-461c-a543-420da4470161?show=
در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات ،مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره من یک کارآفرین هستم شهرستان قائنات نیز برگزار شد که دکتر سید مسعود قیومی از فناوران مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور قاین توانست عنوان برتر این رویداد را نیز کسب کند.

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد