دکتر احسان میرزاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان ویوان عنوان کارآفرین برتر 1401 را کسب کرد

دکتر احسان میرزاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان ویوان عنوان کارآفرین برتر 1401 را کسب کرد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خراسان جنوبی که با حضور دکتر مرتضوی، وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی، استاندار و سایر مسئولین استانی برگزار شد؛ دکتر احسان میرزاده (مدیرعامل شرکت دانش بنیان ویوان) بعنوان کارآفرین برتر استانی معرفی شد  

استاندار خراسان جنوبی نیز در پیام خود که در لوح سپاس این مراسم آمده بود ضمن تبریک این موفقیت اشاره کرد: بی تردید کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه اقتصادی و پایدار همه جوامع دارد. دستیابی به آرمان های توسعه پایدار کشور که جایگاه شایسته ای در اقتصاد جهانی کشور فراهم می کند تنها از طریق اجرای راهبرد توسعه کارآفرینان امکان پذیر است.

اینک که در پرتو عنایات قادر متعال و در سال «تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» با همت و جدیت و تلاش وافر در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر خراسان جنوبی به عنوان کارآفرین برتر حوزه صنعت انتخاب شده اید، لازم میدانم این موفقیت و شایستگی را ارج نهاده و توفیقات جنابعالی را در خدمت صادقانه به میهن اسلامی از خداوند منان مسئلت نمایم.

مرکز رشد واحدهای فناور قاین کسب این عنوان افتخار  را به این واحد فناور  و مدیریت و پرسنل جوان و پویای آن تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت روز افزون را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد