نشست ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

نشست ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین، دکتر ناصری رئیس پارک علوم و فناوری خراسان جنوبی به اتفاق مهندس هشیارمقدم مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان صبح سه شنبه مورخ1401/06/01 از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کردند .

در ابتدای این نشست مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور قاین ضمن خوش آمدگویی گزارشی از عملکرد مجموعه ارائه و ضمن تشکر از صبر و حوصله فناوران در پروژه بهسازی فضای استقرار این واحد ها ابراز امیدواری کرد با حمایت های پارک استان این پروژه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وثوقی هدف از این نشست را بررسی مشکلات واحدهای فناور اعلام کرد و افزود با توجه به شعار سال که بنا بر منویات مقام معظم رهبری مزین به سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی گردیده جلسات متعددی به جهت رفع و شناسایی مشکلات این دست کسب و کارها صورت گرفته که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

در این نشست ،دکتر ناصری ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از بردباری واحدهای فناور قاین در خصوص بهسازی فضای استقرار یکی از مهمترین دلایل تاخیر در بهسازی این مجموعه را عدم همکاری مسئولین شهرستان با پارک خواند و افزود با پیگیری های مرکز قاین و پارک استان ،استارت کار در این مرکز خورده شده و ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت این موضوع کار با سرعت بیشتری پیش برود ،

ایشان همچنین در خصوص تسهیلات و تاخیر در پرداخت حمایت های مالی پارک صحبت کرد و علت اصلی عدم پرداخت تسهیلات در زمان تعریف شده را اعتبارات پارک عنوان نمود و افزود پرونده های درخواست تسهیلات را تشکیل می دهیم تا به محض تزریق اعتبار پرونده ها آماده باشد و هزینه ها با سرعت بیشتری به واحد ها اختصاص یابد وی همچنین از اختصاص اعتباراتی در زمینه های مختلف مانند حمایت های نمایشگاهی ،کارگاهی و ... خبر داد و افزود واحدهای فناور متقاضی درخواست خود را به مراکز اعلام تا در صورت داشتن شرایط و وجود اعتبارات لازم و تصویب کمیته های مربوطه از این نوع حمایت ها هم بهره مند گردند.

 

در ادامه نشست بررسی مشکلات واحد های فناور قاین ،فناوران مجموعه به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند و همچنین در حاشیه این نشست دکتر ناصری از واحدهای مستقر در مجموعه بازدید و مشکلات موجود را مورد بررسی قرارداد.

 

 

 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد