نشست واحدهای فناور حوزه غذا و دارو با هدف بررسی و رفع مشکلات در استانداری برگزار شد

نشست واحدهای فناور حوزه غذا و دارو با هدف بررسی و رفع مشکلات در استانداری برگزار شد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین در جلسه ای مورخ 1401/05/30 با حضور جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی  استاندار خراسان جنوبی گفت: باید حسب فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، با روحیه امیدبخشی و طبق رویکرد دولت، مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان را حل کنیم .
جواد اشرفی با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان در حوزه غذا و دارو خاطرنشان کرد:این جلسه در راستای اجرای پیگیری مصوبات جلسه قرارگاه حمایت و تسهیلگری از  تولید دانش بنیان با حضور مسئولین حوزه غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
به گفته وی؛ با توجه به عنوان سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌ آفرین، پیگیری این مهم به صورت جدی در دستور  کار حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و به صورت تخصصی اداره کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قرار دارد، لذا از همه شرکت های دانش بنیان تقاضا می شود به طور خاص جهت پیگیری مسایل خود مراجعه نمایند.
وی اظهار داشت: در فاز اول، همکاران ما در مراجعه به شرکت های دانش بنیان واقع در پارک علم و  فناوری، دانشگاه های استان خراسان جنوبی و... مسائل و مشکلات فعالان این حوزه را احصاء و دسته بندی نموده و پس از آن با حضور متولی تخصصی آن بخش این موضوعات مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون استاندار تصریح کرد: در ادامه مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان، در حوزه دستگاه های متولی صدور مجوز نظیر دانشگاه علوم پزشکی ،اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی بررسی می شود که لازم است این مهم توسط اصحاب رسانه در بین شرکت های دانش بنیان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی شود.
شایان ذکر است: در این جلسه مسائل و مشکلات شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور قاین ،زیست فناوران سلامت و پویایی فواد، شرکت کیمیاگران طب باستان، تیما زعفران و عرقیات ارسطو حائری و همچنین دو شرکت فناور استان ،پویا سلولز گستر (مهتاب خراسان جنوبی)،صحرا پروتئین شرق ،مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آن ها صادر شد.


نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد