دکتر رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مرکز رشدواحدهای فناور قاین بازدید کرد

دکتر رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مرکز رشدواحدهای فناور قاین بازدید کرد

به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور قاین،ظهر پنجشنبه مورخ 1399/10/04 دکتر رحیمی شعرباف، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مرکز رشد واحدهای فناور قاین بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید مهندس وثوقی، مدیر مرکز رشدواحدهای فناور قاین ضمن عرض خیر مقدم با ارایه گزارشی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای مرکز رشد قاین و شرکت های دانش بنیان و فناور عضو این مرکز اشاره کرد و با توجه به ضرورت حمایت از کارافرینان و صاحبان ایده و کمک به استقرار تیم ها و شرکت های فناور متقاضی در مرکز رشد، با توجه به کمبود فضای اداری وکارگاهی موجود، خواستار توجه ویژه در این زمینه شد.

در ادامه بازدید  مدیران شرکت ها و واحدهای فناور ضمن معرفی محصولات و خدمات فناورانه، به بیان چالش های پیش رو در حوزه فناوری و کارآفرینی پرداختند.

دکتر رحیمی شعرباف نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در مرکز رشد واحدهای فناور قاین و آشنایی با شرکت های فناور، ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته تا کنون، افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در شهرستان قاین را یکی از ضروری ترین اقدامات پیش روی مرکز رشد به عنوان یکی از متولیان اصلی این حوزه برشمرد و با توجه به افزایش میزان متقاضیان استقرار در مرکز رشد، کمک به توسعه فضای فیزکی مرکز رشد قاین را خواستار شد.

در این برنامه معاونین فرماندار و روئسای دانشگاه بزرگمهر قاینات، دانشگاه بیرجند و جمعی از خبرنگاران نیز حضور داشتند.

 

وی درجمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت مرکز رشد و فناوری با بیان این که یکی از بستر های مهم اشتغال برای تحصیل کردگان مراکز رشد و فناوری است گفت:مسئولین شهرستان قاینات باید همکاری بیشتری با این مرکز داشته باشند و شرایط را برای تحصیل کردگان و پژوهشگران فراهم کنند.

رحیمی درادامه گفت: با همکاری مسئولین و همراهی دانشگاه بزرگمهر قاینات می توان در آینده پردیس مرکز رشد و فناوری را در این شهرستان راه اندازی کرد و این نیاز به حمایت از این مرکز دارد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد