پرسنل و فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین با دکتر اسحاقی نمایده مردم شریف قاینات و زیرکوه دیدار کردند

پرسنل و فناوران مرکز رشد واحدهای فناور قاین با دکتر اسحاقی نمایده مردم شریف قاینات و زیرکوه دیدار کردند

عصر پنجشنبه مورخ 99/04/12 پرسنل مرکز رشد واحد های فناور قاین به همراه فناوران مجموعه با دکتر سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف قاینات و زیرکوه دیدار و گفتگو کردند وانتخاب و انتصاب ایشان را به عنوان نماینده شهرستان های قاینات و زیرکوه تبریک و تهنیت گفتند.

در این نشست مهندس وثوقی مدیر مرکز از فعالیت های چند ساله و همچنین افتخارات کسب شده توسط فناوران صحبت و گزارشی را به صورت مختصر از فعالیت های مرکز  ارائه نمود، وی حوزه های کشاورزی ،صنعت و معدن ، برق ،گیاهان دارویی و آی تی را عمده فعالیت های مجموعه بیان کرد و افزود تا کنون حدود بیش از 100 طرح و ایده در مرکز پذیرش و هدایت یافته اند که هم اکنون 35 واحد فناور فعال در این مجموعه علم و فناوری در حال فعالیت می باشند. در ادامه این نشست افتخارات کسب شده توسط فناوران و همچنین فعالیت های حوزه کارآفرینی و خلاقیت و استارت آپ مورد بحث قرار گرفت که مورد توجه نماینده محترم واقع گردید.

در ادامه دیدار منتخبین مرکز رشد واحدهای فناور قاین با نماینده جوان و پرتلاش شهرستان عمده مشکلات کل مجموعه توسط مدیر مرکز بیان گردید که مشکل اصلی در این زمان مباحث مربوط به ساختمان ،تجهیز و بهینه سازی فضاهای استقرار عنوان شدکه قول مساعدت و پیگیری توسط نماینده محترم داده شد.

نشست پنجشبه با نماینده منتخب قاینات و زیرکوه با صحبت های فناوران و بیان مشکلاتشان ادامه یافت و با  قول مساعدت از سمت نماینده محترم در رفع و حل این مشکلات به پایان رسید.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد