نشست فناوران مراکز رشد با مهندس احمدی در خصوص شرایط حضور در نمایشگاه افغانستان برگزار گردید

نشست فناوران مراکز رشد با مهندس احمدی در خصوص شرایط حضور در نمایشگاه افغانستان برگزار گردید

صبح یکشنبه هفتم مهرماه 1398 نشست فناوران با مسئول برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به جهت آشنایی با خدمات پارک و پتانسیل های موجود در این نمایشگاه و همچنین با هدف آشنایی فناوران با بازار کشور افغانستان در سالن جلسات مرکز رشد واحد های فناور قاین و بطور همزمان از طریق وبینار برای مراکز رشد فردوس و طبس برگزار گردید.

مهندس احمدی در ابتدای جلسه به بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه در افغانستان پرداخت و مواردی مانند بحث بازار افغانستان و ظرفیت های موجود در این بازار را تشریح کرد و افزود با توجه به همسایگی خراسان جنوبی با کشور افغانستان باید استان از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببرد تا بتوان از بازار افغانستان سهمی را کسب کرد و وارد این بازار شد.در ادامه این نشست فناوران از ظرفیت های موجود در این نمایشگاه پرسیدند و طرح ها و محصولات خود را مورد ارزیابی قراردادند که با توجه به صحبتهای جلسه در انتها 4شرکت آمادگی اولیه خود را جهت حضور در این نمایشگاه اعلام کردند که این آمادگی بعد از تحلیل و بررسی به قطعیت تبدیل خواهد شد.

دویست میلیون ریال تسهیلات و بلیط رفت و برگشت به مزار شریف برای یک نفر 

با عنایت به برگزاری نمایشگاه  اختصاصی جمهوری اسلامی در شهر مزار شریف افغانستان با محوریت استان خراسان جنوبی ، پارک علم و فناوری استان نسبت به انجام رسالت خویش مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان، بسته حماتی خود از شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه را اعلام میدارد. تسهیلات دویست میلیون ریالی بعلاوه بلیط رفت و برگشت برای یک نفر ویژه شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه، بسته حمایتی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی می باشد. 

پایان مهلت ثبت نام، سه شنبه 9 آبانماه 1398

جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 05632462121 داخلی 219 خانم ذاکری تماس حاصل فرمایید. 

لینک ثبت نام نمایشگاه

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان جهت حضور در نمایشگاه مزار شریف (لینک اخبار تکمیلی)

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار صادراتی و گسترش همکاری‌های بین‌المللی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های معتبر خارجی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نموده است. این نمایشگاه‌ها با استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۸ درخواست اولیه برای حضور در این نمایشگاه‌ها از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت شد که ۶۲ درخواست منجر به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های معتبر خارجی شد. مبلغ حمایت صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی خارجی در سال ۱۳۹۷ بیش از ۸۶۷ میلیون تومان بود.

دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای همین سیاست، در سال ۱۳۹۸ نیز حمایت خود از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند صادراتی در نمایشگاه‌های معتبر خارجی را ادامه می‌دهد. در فهرست نمایشگاه‌های مصوب سال ۱۳۹۸، بیش از ۶۰ نمایشگاه معتبر خارجی در نظر گرفته شده است و میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه‎های تأییدشده با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷، به ۶۰ میلیون تومان در سال رسیده است. شرکت‌های دانش‌بنیان امکان ثبت درخواست برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های خارجی یا حضور در پاویون ملی ایران در این نمایشگاه‌ها را دارند.

Ο شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های مرتبط در پورتال توانمندسازی به آدرس cbd.nsfund.ir اطلاع‌رسانی شده است.

Ο شرکت‌های دانش‌بنیان می‎توانند درخواست خود برای دریافت حمایت و حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی را از طریق سامانه غزال به نشانی bpms.nsfund.ir ارائه کنند.

در انتها نیز فرم های ثبت نام در بین فناوران پخش گردید تا متقاضیان پس از تکمیل آن را تحویل مسئول برگزاری این نمایشگاه دهند.لازم به ذکر است از خدمات پارک علم و فناوری استان در این نمایشگاه می توان به تامین بلیط رفت و برگشت دو نفر از اعضای شرکت فناور وهمچنین پرداخت 200میلیون ریال تسهیلات کم بهره به واحد فناور نام برد وهمچنین شرکت های دانش بنیان مجموعه پارک خراسان جنوبی علاوه بر این خدمات میتوانند از مزایای دانشبنیانی این نمایشگاه مانند تامین غرفه و... نیز استفاده کنند.. این نشست در ساعت 13به کار خود پایان داد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد