نشست کاری دکتر ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با مهندس کریمی فرماندار قائنات و خیرین شهرستان برگزار گردید

نشست کاری دکتر ناصری رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با مهندس کریمی فرماندار قائنات و خیرین شهرستان برگزار گردید

به گزارش مرکز رشد واحد های فناور قاین؛ نشست کاری دکتر ناصری ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی و مهندس حاجی زاده معاونت پارک خراسان جنوبی با مهندس کریمی فرماندار به اتفاق مهندس نوروزی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و سایر همراهان و خیرین ،پیرامون احداث ساختمان اداری مرکز رشد واحدهای فناور قاین مورخ 98/2/18در محل دفتر کار فرماندار قاینات برگزار گردید. 

در ابتدای این نشست مهندس وثوقی مدیر مرکز رشد واحد های فناور قاین ضمن ارائه گزارش مختصری در خصوص فعالیت های مرکز در این زمینه ابراز امیدواری کرد این قبیل نشست ها و همکاری ها باعث ایجاد بستری مناسب جهت آماده سازی زیرساختی در خور شان فناوران و نخبگان که سرمایه های اصلی این مرزو بوم هستند فراهم کند.

در ادامه این نشست دکتر ناصری ریاست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ضمن تشکر از فرمانداری محترم و مجموعه خیرین شهرستان ،به اهمیت و جایگاه پارک علم و فناوری و مراکز رشد در سطح دنیا اشاره کرد و افزود این مکان ها صرفا جهت رشد یک ایده و رسیدن به محصول و بازار است و در ایجاد اشتغال و رفع نیاز  به فناوری های متعدد گام های بزرگی را در سطح دنیا وکشور عزیزمان ایران برداشته است ایشان به فعالیت های مرکز رشد واحد های فناور قاین و وجود پتانسیل خوب در قشر تحصیل کرده قاینات و زیرکوه اشاره نموده و افزودند با ایجاد زیرساخت مناسب جهت جذب و پذیرش این جوانان و ایده پردازان خلاق میتوان گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان برداشت .

دکتر ناصری حمایت از نخبگان و فناوران و هدایت آنها به سمت تجاری سازی محصولاتشان را رسالت اصلی مراکز رشد عنوان کرد و خاطر نشان کرد ؛مسئولین شهرستان و خیرین محترم در خصوص احداث بنا مجموعه را یاری کنند تا بتوانیم بسته های حمایتی مجموعه فناوری را به هسته ها و شرکت های بیشتری در سطح شهرستان ارائه نماییم.

مهندس کریمی فرماندار شهرستان قاینات نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گرامی آمادگی خود در خصوص حمایت از مجموعه مرکز رشد واحد های فناور قاین را اعلام نمود و افزود امیدواریم هرچه سریعتر شاهد شروع عملیات احداث و تجهیز این مجموعه علم وفناوری در سطح شهرستان باشیم.

غلامرضاخالقی نماینده مجمع خیرین و محمد قرائی رئیس شورای شهر قاین نیز در این نشست آمادگی خود در این زمینه را اعلام نموده و پیشنهاداتی را ارائه نمودند که بر روی آنها بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است در این جلسه راهکارهای پیشنهادی طرفین  در خصوص ساخت و تجهیز مرکز رشد واحد های فناور قاین مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پیرامون موارد پیشنهادی بحث و تبادل نظر گردید.

 
 

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد حل مسئله صنعت ،در استان خراسان جنوبی
طرح دستیار فناوری
فراخوان اعطای گرنت رشد تا سقف 4/2 میلیارد ریال و پذیرش شرکت های فعال در حوزه ICT
سومین بوت کمپ دانشکده فنی امام خمینی (ره) قائنات با همراهی مرکز رشد واحدهای فناور قاین برگزار می گردد